
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Feladatok: Ügyfelekkel, belföldi és külföldi beszállítókkal, területi képviselőkkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon keresztül Beérkező e-mailek feldolgozása, megválaszolása Beérkező rendelések rögzítése a céges ügyviteli rendszerben Az áruk kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása: árajánlatok készítése, szállítási dokumentációk, számlák, készítése, a partnertörzs, cikktörzs szükség szerinti kezelése Futárszolgálatok rendszerein keresztül történő fuvarrendelés, és a kiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése A kiszállításra előkészített áruk helyességének ellenőrzése a fuvarlevélen szereplő adatokkal összevetve (mennyiség, cikkszám stb. ) A forgalmazott termékkel kapcsolatban felmerülő szakmai kérdések megválaszolása, tanácsadás Bemutatótermükbe érkező látogatók körbevezetése, tájékoztatása a kiállított termékről Webshopuk bővítésében naprakészen tartásában való aktív közreműködés Az állás betöltéséhez szükséges: Minimum középfokú végzettség 1–3 év tapasztalat értékesítési asszisztensi vagy értékesítést támogató pozícióban Alapfokú német vagy angol nyelvismeret főként írásban (napi levelezéshez szükséges) Olyan személyt keresnek, aki nyitott a folyamatos tanulásra, csapatban jól együttműködik, konstruktív és proaktív személyiség Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban Számítógépes programok készség szintű kezelése (levelező rendszer, Excel, Word stb. ) Megbízható, önálló, rendszerezett és felelősségteljes munkavégzés Előnyt jelent: Szakirányú kereskedelmi, műszaki, asztalosipari végzettség Műszaki beállítottság Asztalosipari - műbútor asztalos- termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat Amit nyújtani tudnak: A feladatokhoz igazított munkabér Munkába járás támogatása Fejlődési lehetőség, külföldi szakmai utak, tréningek Rendezett munkakörülmények Fiatalos, dinamikus csapat Stabil, megbízható, dinamikusan fejlődő munkáltató Munkavégzés helye: Kezdetben Veresegyház, a későbbiekben a cég Gödöllőre költözik. Munkaidő: Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, péntekenként 8:00-15:00 Jelentkezés módja: Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 17. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!