Értékesítő munkatárs
Ismerj meg Bennünket!
Az iLogistic Kft. 2016 óta tevékenykedik a magyar ekereskedelmi piacon kiszervezett webáruház logisztikai, angol nevén fulfillment szolgáltatóként. 2024 júliusa óta a vállalat a GLS csoport tagjaként fejlődik tovább és mára a szegmensében az egyik legnagyobb szereplővé avanzsált. Több mint 120 fő munkavállalóval és több mint 15. 000 négyzetméternyi raktárterületről szolgálja ki ügyfelei napi több ezer megrendelését.
Hozzávetőlegesen az egy évben Magyarországon összesen kiküldésre kerülő ekereskedelmi megrendelés mennyiség nagyjából 1%-a az iLogistic raktárában kerül összekészítésre. Jelentkezz hozzánk, ha értékesítői tudásoddal és az e-kereskedelmi piacon szerzett tapasztalatoddal Te is szeretnél ahhoz hozzájárulni, hogy ezt az arányszámot mielőbb megduplázzuk. , Ha mindig is úgy érezted, hogy egy cégnél az ügyvezetővel együtt az értékesítőknek van a legnagyobb szabadsága, akkor jó helyen jársz, mert ezt mi is így gondoljuk. Ha hiszel annyira a tapasztalataidban és a képességeidben, hogy a teljesítményalapú bérstruktúrát ne kockázatnak, hanem lehetőségnek lásd, akkor szintén jó helyen jársz.
Értékesítési feladatok:
- Az újonnan beérkező árajánlat kérések feldolgozása.
- A régebben beérkezett lead-ek folyamatos nyomon követése.
- Ügyféltalálkozók megszervezése és megtartása. Mi a személyes találkozók hívei vagyunk, de nem vetjük el az online-t sem. A jó hír, hogy a partnerek általában szívesen kijönnek hozzánk egy raktárlátogatásra, így igen ritka, hogy nekünk kell elmennünk hozzájuk.
- Új, potenciális partnerek felkeresése telefonon keresztül. Bizony-bizony, bár alapvetően inkább a bejövő megkeresésekből dolgozunk, azért fontos, hogy akkor is magabiztos légy, amikor a szolgáltatásunk iránti igényt a nulláról Neked kell felkelteni.
- Rendezvényeken, szakmai konferenciákon való képviselet;
- A hosszú távú siker titka nálunk egyértelműen az ügyfél adatbázis naprakészen tartása és bővítése, így ez kiemelten fontos feladatod lesz.
- Szerződéskötés új ügyfelekkel, meglévő ügyfelek szerződéseinek időszakos felülvizsgálata, frissítése.
- Új ügyfél érkezésekor onboarding folyamat menedzselése, szükséges információk továbbítása, együttműködés a társosztályokkal (pénzügy, operatív vezetés, raktárvezetés, IT);
- Az éves és az évközi áremelések előkészítése, kommunikációja, az elfogadott ajánlatok partnerekhez történő felrögzítése.
- Leszerződött partnerekkel való kommunikálásában való aktív részvétel. Az esetlegesen felmerülő problémák megoldásának és kommunikációjának a lehető legerősebb támogatása. Citromból lehet csak igazán jó limonádét készíteni.
- Partnerelégedettségi hívások kezdeményezése, kapott válaszok rögzítése.
- A legfontosabb, hogy legyen tapasztalatod az e-kereskedelmi piaccal kapcsolatosan. A legideálisabb, ha kifejezetten fulfillment cégnél, vagy kiscsomagos szállítmányozó cégnél szerzett értékesítési tapasztalattal rendelkezel.
- Szintén fontos, hogy jól tudj priorizálni és utó követni a beérkező megkereséseket. Jellemzően az ügyfelek keresnek meg Minket, így minimális a , , hideg” értékesítés, viszont jól kell tudnod majd szűrni a beérkező érdeklődők között a ténylegesen relevánsakat. Mivel pedig alapvetően komoly döntés a logisztikai kiszervezése, ezért sokszor hónapokig kell tudni lekövetni és kiszolgálni az érdeklődő partnerek igényeit ahhoz, hogy végül megköttessen a biznisz.
- Legyél feketeöves a , , nem”-ek igenné alakításában és a B2B szolgáltatási piacon jellemző versenytárgyalásokban.
- Élvezd, ha teret kapsz a kreativitásra! Nálunk ugyanis abszolút lesz lehetőséged akár általad meghatározott új értékesítési csatornákat is bevezetni a folyamatok közé, sőt akár még vállaltunk értékesítési kommunikációjának meghatározásában is részt fogsz tudni venni.
- Légy őszinte és egyenes és szeresd a kemény munkát. Nálunk mindenki így dolgozik.
- Tudd, nálunk mindig az ügyfél az első és ennek jegyében mindig a legjobb minőségű szolgáltatást akarjuk nyújtani az ügyfeleknek. Ennek eredményeként nem mi vagyunk és nem is akarunk mi lenni a legolcsóbbak a piacunkon. Ezzel fontos, hogy tudj azonosulni.
- Kezeld legalább felhasználói szinten a MS Office programokat.
- Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel.
- Előny, ha szereted a változatosságot, ugyanis Partnereink termékkörének sokféleségéből adódik, hogy nálunk ahány ügyfél, annyiféle megállapodás születik. Attól nem kell tartanod, hogy két egyforma nap fogja egymást követni.
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel.
- Ha a lakóhelyed maximum 30 percnyi utazási időnek megfelelő távolságra van tőlünk.
- Könnyen értékesíthető szolgáltatást, ugyanis mi kényelmi szolgáltatást nyújtunk jellemzően költségcsökkentéssel együtt.
- Betanulásod alatt és utána is egy szuper mentort, aki támogat és válaszol a kérdéseidre.
- Közvetlen kapcsolatot és folyamatos egyeztetési lehetőséget a cég operatív irányításáért felelős ügyvezetőjével. (Ő maga is értékesítőként kezdte és azóta se tudja abbahagyni. )
- Fix alapbért a biztonságérzetért,
- Havi bónuszrendszert a teljesítményed és éves bónuszt a cég teljesítménye után. Mi abban hiszünk, hogy a kiemelkedő teljesítményt kiemelkedően kell honorálni.
- Munkába járási támogatást, mert fontos, hogy jelen legyél.
- Heti 1 nap home office lehetőségét a próbaidőt követően.
- Hétfőtől-péntekig tartó, napi 8 órás munkarendet (8:00-16:30).
- Fiatalos, jó hangulatú, munkaszerető, agilis csapatot és rendezett munkakörnyezetet.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni