Finance Coordinator and Reporting Specialist - Central and Eastern Europe
Ensure accurate and timely reporting – based on the preparation of monthly accounts by the chief accountant
Preparing monthly performance schedules and KPI’s
Review of balance sheet reconciliations prepared by C. A.
Manage banking relationships and cash functions
Monitor monthly cash flow and prepare accurate rolling cash forecasts
Ensure robust financial controls are in place and being adhered to
Monitor billing accuracy
Oversight and management of cash resources in the region
Process optimisation Elvárások / Requirements
Ideally CIMA / ACCA / ACA Qualified or final exams / local equivalents
IFRS
Experience working with different financial Systems
Experience within a dynamic multiple entity business
Strong technical knowledge of accounting standards and financial controls
High level of computer literacy, strong Excel skills are essential (V-Lookup and Pivot Table level).
Excellent communication and organisational skills
Strong English language capabilities combined with proficiency in Central / Eastern Europe and / or German would be highly advantageous Amit nyújtunk / Benefits
Competitive salary
A global company with a family-like atmosphere
Excellent team
Stable corporate background
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni