Finance Team Leader
Our partner company is searching for an ambitious self-motivated Finance Team Leader. This is an excellent opportunity to an open-minded candidate to join a Global organization that currently expanding its operations in Hungary.
Main Duties include
This role will play a crucial role in ensuring accurate financial operations and maintaining compliance with internal policies and procedures
Perform day-to-day transactional accounting tasks and assist in the preparation of financial statements, reports, and reconciliations
Reconcile financial records and resolve discrepancies to ensure accurate financial reporting
Collaborate with different teams to facilitate the procurement process, including vendor selection, purchase requisitions, purchase orders, and invoice processing
Mentoring and leading the team members (10-15 FTE)
Requirements
Degree in Finance or Accounting / Business Administration
Strong understanding of financial and accounting principles
Advanced level of written and spoken English
Minimum 3-5 years accounting or finance experience
Effective communication skills, excellent attention to details
People management experience is not needed but an advantage
What do we offer?
Competitive salary and benefit package
Hybrid work (2 office day / month)
Flexible working schedule
Opportunity to contribute to the financial success and compliance of the organization
Collaborative and supportive work environment
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni