French speaking First Line Analyst
Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with users calling from all over Europe
Resolving IT issues of our partners which can occur during the course of office work
Documentation and logging of calls on the ticketing tool
Delegation of problems which cannot be resolved on first level to the competent teams
Maintaining and improving customer satisfaction level Elvárások / Requirements
Fluent or native English, and French language knowledge
Excellent communication skills, both written and verbal
Self-motivated and able to work under minimal supervision, proactivity
Good problem solving skills
Customer orientated personality
Strong MS Office skills Amit nyújtunk / Benefits
Professional development opportunities
Outstanding salary and benefit package (All you can move card, phone, etc. . . )
A company with a stable background
Language learning opportunities
Good working atmosphere
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni