French-speaking GL Accountant (NEW SSC)
Here's your opportunity to be involved in the transition of accounting processes of European entities to Hungary and help actively shape a new SSC in Budapest!
Main responsibilities:
Bank statement posting to GL accounts
Intercompany accounting
Inventory & cost accounting
Fixed asset accounting
Accrual and provision management
Prepare and process period-end adjustment journals
Post payroll journals
General Ledger Closing activities
Month-end controls, Prepare documentation for auditor/tax authorities
Perform financial reporting
Identify and work on process improvements
Required skills:
University or college degree in Finance & Accounting, Economics, Business Administration or experience in Finance & Accounting field
Strong GL knowledge preferably gained in SSC Experience in a service-driven, customer-oriented environment (beneficial: SSC experience)
Fluent English and French
Expert Excel skills
Excellent communication, interpersonal and analytical skills
Advantages:
Experience with Microsoft Dynamics 365 system is an advantage
What our partner can offer to you:
A chance to be a key part of building a new SSC from the start
Flexibility: 2 days of home office per week
Cafeteria
Medicover White
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni