French-speaking IT Support Analyst
French Speaking Service Desk Analyst position is open to our client, who is a prestigious multinational company operating a shared service centre in Budapest.
The responsibilities of the Service Desk Analyst are the following:
The responsibilities of the Service Desk Analyst are the following:
- Provide centralised first level IT advice and support to customers
- Be a first point of contact for end users support using all contact mediums (e-mail, phone)
- Ticket creation / categorisation
- Documentation and administration
- Delegation of problems which cannot be resolved at the first level to competent teams
- Be able to work under pressure, to work in a team and to support team members
What you'll need to succeed:
- Fluent French and upper-intermediate English language skills
- Experienced in any customer service role
- Excellent communication skills – both written and spoken
- Flexible, multitasking, dynamic personality, team player attitude
- You have logical thinking, good problem-solving skills.
Why is it a good opportunity for you:
The company offers you a great opportunity for professional development. There are training, language courses and talent programs. You can use and improve your language knowledge, and you also would have the possibility to work at a stable, market-leader company.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni