French Technical Support Analyst
As a Technical Support Analyst, you'll provide frontline support in FRENCH via phone, chat, and email. You will also need ENGLISH knowledge. Responsibilities include assisting with product info, processing orders, resolving complaints, retaining customers, and troubleshooting issues. You’ll be a flexible problem-solver, confidently handle technical queries, and investigate solutions when needed. Patience, empathy, communication, and focus in a fast-paced environment are key qualities for this role.
If you are interested in this opportunity please apply with your ENGLISH CV. Feladatok / Tasks
Taking ownership and customer issues, seeing them through to resolution
Providing solutions for hardware/software problems.
Troubleshoot and diagnose technical issues (e. g. , WLAN, Bluetooth).
Escalate unresolved issues to internal teams as needed.
Communicate effectively with customers and adjust to their technical level.
Ensure timely and quality resolution of customer interactions.
Maintain compliance with data privacy and security policies.
Collaborate positively with team members and other departments. Amit nyújtunk / Offer
Competitive salary,
Cafeteria
Team activities
Paid training
Modern office environment
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni