Gépjármű lízing ügyintéző és értékesítés támogató munkatárs
Egy olyan hazai tulajdonú, stabil cégcsoportban helyezkedhetsz el, amely hosszú távon, kiszámítható és felelősségteljes munkavégzést és fejlődést kínál Neked. Prémium környezetben – exkluzív autószalonjainkban található irodáinkban -, korrekt és felkészült szakmai vezetők, jó hangulatú, mégis fegyelmezett és professzionálisan működő csapatok, családias munkalégkör vár.
A Wallis British Motors Kft. az AutoWallis csoport tagja, melynek célja, hogy 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatója legyen.
A Jaguar Land Rovernél az a vágy vezérel bennünket, hogy olyan kategóriaelső autókkal lépjünk piacra, amelyek életre szóló élményeket nyújtanak vásárlóinknak. 2019-ben a Jaguar Land Rover 557. 706 járművet értékesített 127 országban. Közel 260. 000 munkavállalóval állunk kapcsolatban kiskereskedelmi hálózatunkon, beszállítóinkon és helyi vállalkozásokon keresztül. Vállalatunk brit tervező- és gyártóegységei mellett globálisan rendelkezik összeszerelőüzemekkel. Hét technológiai központunkból egy Budapesten működik.
Gyere hozzánk, csatlakozz egy kiváló csapathoz, légy része a fejlődésünknek az AutoWallis csoporton belül, jelentkezésedhez küldd el fényképes önéletrajzodat!, Mit jelent ez a feladatkör?
Az értékesítőink munkájának teljes körű segítését a gépjármű finanszírozási ügyletek és szerződések kezelését illetően. Az eladások és lízing ügyletekhez kapcsolódó rögzítéseket, adminisztrációs feladatok elvégzését. Munkád során folyamatosan kapcsolatban leszel bankokkal, belföldi- és külföldi partnerekkel, ügyfelekkel egyaránt, amihez angolul középfokon stabilan kell beszélned és levelezned.
Feladatok, melyekben számítunk Rád:
- Értékesítők munkájának támogatása
- Gépjármű lízing ügyintézés folyamatának teljes körű megvalósítása, adminisztrációja
- Egyedi finanszírozási ajánlatok előkészítése az értékesítő kollégák számára
- Ajánlatok készítése
- Ügyfelek tájékoztatása (emailben, telefonon), a bejövő ügyfélhívások kezelése
- Az adásvételi szerződések adminisztrációja, dokumentumok rögzítése, szkennelése, nyilvántartása
- Kapcsolattartás a finanszírozó intézményekkel (bank, lízingcég…egyéb), az értékesítőkkel, az importőr céggel, ügyfelekkel
- Adatrögzítés, online oktatási modul kezelése,
- Riportok készítése, belső adatszolgáltatás
- Vállalatirányítási rendszerben az értékesítési folyamat kontrollálása, valamint finanszírozási/banki felületek kezelése
- min. középfokú végzettség
- 3-4 év munkatapasztalat releváns területen
- gépjármű értékesítéshez kapcsolódó asszisztensi/adminisztrátori tapasztalat (adásvételi szerződések kezelése, biztosítás, finanszírozás)
- középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- erős MS Office gyakorlati ismeret (word, excel, ppt, outlook)
- szervezés és problémamegoldás
- kiemelkedő kapcsolatteremtő készség
- üzleti kommunikáció írásban és szóban
- felelősségtudat, megbízhatóság,
- precizitás, részletorientáltság (adminisztratív feladatok végzéséhez)
- ápolt megjelenés
- Salesforce (CRM) rendszer ismerete
- gépjármű lízing ügyintézésben szerzett 1-2 éves tapasztalat
- pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga
- versenyképes alapbér
- teljesítmény alapú jutalom
- cafeteria
- céges támogatások
- céges rendezvények
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni