German speaking service desk
Description:
Handle end user calls and web queries in German and English
Act as the first point of contact for the customer
Precise administration
Act as primary contact between customer and resolving group
Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
Requirements:
have excellent written and verbal communication skills in German and English
have experience in customer service – experience gained in IT Help Desk is an advantage but not a must
have High School degree
have desire to learn – no IT background required, training will provide the necessary technical knowledge
are open to work in shifts
have excellent communication skills – both written and spoken
are flexible, open-minded personality with a „can do” attitude
Benefits:
Competitive salary and Cafeteria benefits
Annual bonus system
Language course reimbursement
Free medical services
All You can Move Sportpass
Accident/risk insurance
Family friendly company
Relocation package available
If you are interested in the position, you can submit your application by clicking the "JELENTKEZEM" button!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni