German Speaking Technical Support Analyst
As a Technical Support Analyst, your main responsibility will be to provide exceptional frontline customer and technical support through various contact methods, such as phone, chat, and email. You'll assist customers by offering information about our partner's products and services, helping them process orders, addressing their complaints, ensuring customer retention, and troubleshooting technical issues. Feladatok / Tasks
Make sure to follow our Data Privacy and Security Policy
Take charge of customer issues and follow them through to a solution
Follow the procedures to escalate unresolved issues to the right internal teams
Investigate, diagnose and find solutions for hardware and software problems
Ensure customer issues are resolved promptly while maintaining top-quality interactions
Communicate positively with team members, customers, and other partners
Provide quick, reliable, and accurate information to customers, adjusting your communication to their pace and technical level Amit nyújtunk / Offer
Training opportunities
Team building activities
Cafeteria
Competitive salary
Modern office environment
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni