German speaking Warranty Specialist
Our partner provides cutting-edge office solutions and technologies to businesses worldwide, with a strong focus on sustainability and reducing the environmental impact of their products. If you would like to join a dynamic team, send your application.
Main responsibilities:
Ensure accurate registration and billing of service contracts
Investigate and resolve warranty disputes efficiently
Process customer orders, quotes, and acceptances
Maintain and clean warranty databases
Collaborate with internal and external stakeholders
Analyze customer data and identify process improvement opportunities
Handle customer inquiries and provide excellent service
Required skills:
Graduate BA/BS degree is required
Full professional proficiency in English AND in German
Customer Service oriented mindset
Excellent communication skills,
Good knowledge of MS Office and in particular Excel
Advantages:
Experience in services, post-sales activities, contract administration or order management is an advantage
Working knowledge of Siebel, D365 and/or SAP systems is an advantage
What our partner can offer to you:
Cafeteria
Multinational environment
Trainings
Interesting and challenging projects
Home office opportunity (2 days per week)
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni