Greek Speaking Accounts Payable Accountant (12. district, 3 days home office/week)
Our people-oriented Swedish-based partner company, specializing in the health industry, is looking for a Greek Speaking Accounts Payable Specialist colleague for their new project.
Our client is gradually migrating the financial processes of the supported countries. Currently, the AP and GL
support for several countries is handled from the Budapest office (family sized operation: 60 FTE; end to end process)
Apply if you have confident Greek language skills and existing experience in the financial field.
Your tasks will be as an Accounts Payable Specialist:
Handling and accounting incoming and outgoing invoices
Supporting the transition of invoice processing and accounting functions
Managing vendor accounts
Keeping internal database up to date
Act as a main contact point for arising issues
Creating payment proposals
Maintaining communication with various departments
What our partner can offer:
Hybrid working: 3 days home office / 2 days office
Cafeteria
Health package
Bonus
Work-life balance
Great learning and development opportunities
Requirements:
About 2 years of accounts payable accounting experience
Excellent communication in English and Greek
BSC/MSC degree
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni