Hatósági kapcsolati referens
Főbb feladatok
Stratégiai jellegű kapcsolattartás a Magyar Posta Zrt. működése szempontjából kiemelt központi államigazgatási szervekkel, hatóságokkal, valamint országos hatáskörű közigazgatási szervekkel, ennek részeként a vezetői igényeknek megfelelő háttéranyagok rendelkezésre állásának biztosítása, adatszolgáltatások teljesítése.
Elemző, javaslattevő, előkészítő feladatok elvégzése, különösen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), a vármegyei kormányhivatalok fogyasztóvédelemért felelős szervezeti egységei által folytatott eljárásokhoz kapcsolódóan, továbbá azokból következően a belső szervezeti egységek számára iránymutatás biztosítása.
A Magyar Posta Zrt. -t érintő jogszabályok megalkotására, módosítására vonatkozó igények szervezeten belüli összegyűjtése, azok alapján javaslatok megszövegezése, továbbá a társadalmi egyeztetés útján megismert jogszabály-módosításokra vonatkozó postai álláspont kialakítása érdekében szükséges szervezeten belüli koordinálás, iránymutatás.
A Magyar Posta Zrt. valamennyi hivatali tárhelyét, valamint jogszabály alapján igénybevett szabályozott és központi elektronikus ügyintézési szolgáltatásait érintően az intézményi kapcsolattartói feladatok ellátása:
az elektronikus ügyintézési szolgáltatások platformjaihoz kapcsolódó csatlakozások, hozzáférések, szolgáltatás lemondások érdekében szükséges intézkedések elvégzése, beleértve az azokhoz kapcsolódó jogosultságkezeléseket is,
az e platformok tanúsítványainak megújításához kapcsolódó egyeztetésekben való közreműködés. Munkakör betöltésének feltételei
Jogi vagy gazdasági szakon szerzett egyetemi vagy főiskolai diploma
Microsoft Office magabiztos használat
Kiváló kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban
Analitikus gondolkodás és elemzési módszerek ismerete
Jó problémamegoldó és együttműködési képesség Amit kínálunk
Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
Megbízható, stabil vállalati környezet
Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok
Hosszú távú, biztos munkahely
Szakmai fejlődési lehetőség
Igényes munkakörnyezet, jó csapat
Teljesítmény értékelő és ösztönző rendszer
Céges laptop, mobiltelefon
Modern iroda, amely tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető Munkakör betöltése során előnyt jelent
Hivatali tárhely, szabályozott és/vagy központi elektronikus ügyintézési szolgáltatások ügyintézési tapasztalata
Koordinációs területen szerzett tapasztalat
Gazdálkodási területek és a szakterülethez kapcsolódó vállalati rendszerek ismerete Egyéb
A munkavégzés helye: 1138 Budapest Dunavirág utca 2-6.
Napi munkaidő: teljes munkaidő.
A munkakör azonnal betölthető.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni