Hebrew speaking Customer Service and Order Management Representative
Our business partner is looking for a new Hebrew speaking Customer Service and Order Management Representative colleague. If you are interested in and have experience in the field of Customer Care and working in a fast paced environment and you have excellent communication and problem solving skills then our offer is for you!
Ensure the following transactions are done to the highest standard, with accuracy and reducing transaction times within agreed timeframes: Order entry, order follow-up, stock information, backorder reports & invoicing, claim & return handling and crediting
Deal with customer calls and complaints effectively and professionally as per the service level agreement
Ensure case and call logging to a high quality standard with regular updates on cases until successful conclusion
Work collaboratively with Sales, Finance and other relevant internal stakeholders Elvárások / Requirements
Excellent communication skills in English AND Hebrew
Strong customer services experience within a fast paced, corporate environment
Experience in a customer facing role, including order processing
Good MS Office skills
Knowledge of SFDC and SAP desired
Accurate and fast data entry skills
Excellent telephone manner
Excellent organization skills Amit nyújtunk / Benefits
Competitive salary and Cafeteria benefit package
Home Office opportunity
Supportive working environment
Training support
Long-term career opportunity
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni