Helpdesk munkatárs
Válasz a hirdetésreA Helpdesk munkatárs munkaköri célja: a Nyomda munkafolyamatainak, felhasználóinak kiszolgálása és támogatása infrastrukturális és informatikai rendszerek felhasználásával. Fő feladatok: Felhasználók és informatikai rendszerek első szintű támogatása, feladatok előkészítése második és harmadik szintű támogatás számára, kliens számítógépek installációja, számítástechnikai eszközök felügyelete, karbantartása, meghibásodott eszközök, szoftverek hibaelhárítása, kapcsolattartás beszállítókkal, szervizekkel, hardver- és szoftvertesztelések, beszámolók, jelentések elkészítése, elvégzett feladatok dokumentálása, informatikai tudásbázis bővítése, módosítása, nyilvántartások kezelése, informatikai rendszerek, adatok, információk védelme. Elvárások / Requirements2-3 év nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalat. Active Directory tapasztalat. Középfokú angol nyelvtudás. Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség. Amit nyújtunk / BenefitsLehetőség részt venni változatos iparág-specifikus projektekben. Képzések biztosítják szakmai és személyes fejlődésed. Lehetőség innovatív termékek, technológiák és megoldások használatára. Csatlakozhatsz egy motivált és inspiráló csapathoz. Tapasztalatot szerezhetsz egy stabil működési háttérrel rendelkező vállalatnál.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni