Hírközlési ügyintéző/referens
Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság (ÉMVIZIG) az energiaügyi miniszter irányítása alatt álló vízügyi igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves vármegye teljes területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg vármegye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád vármegye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van. Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási, vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását, mederfenntartását, partvédelmét. Informatikai Osztályára pályázatot hirdet hírközlési ügyintéző/referens munkakör betöltésére. Feladatok: Az Igazgatóság feladatainak hírközlési rendszerekkel kapcsolatos támogatása. A távközlési rendszerek: Nortel, Avaya telefonközpontok és a hozzá kapcsolódó vonalak, berendezések, Nemzeti Távközlési Gerinchálózat (NTG) vonalai és végberendezései, mikrohullámú összeköttetések és a hozzátartozó végberendezések, URH rendszer eszközei, Egységes Digitális Rádiótávközlő (EDR) rendszerhez tartozó berendezések karbantartási, üzemeltetési feladatainak koordinálása, ügyintézése. Rádióengedélyekkel kapcsolatos ügyintézés. Mobil- és vezetékes telefonokkal kapcsolatos üzemeltetés, kapcsolattartás a vezetékes és vezeték nélküli távközlési szolgáltatókkal, szerződések, megrendelések előkészítése. Telefon alközponti tarifikáció. HelpDesk tevékenység ellátása a felhasználók felé, hibaelhárítás. Amit kérünk: hírközléssel kapcsolatos végzettség, vagy informatikai végzettség és az említett távközlési rendszerek ismerete (felsőfokú végzettség előnyt jelent), hírközlési (digitális és analóg) hálózatok ismerete, informatikai hálózati ismeretek, felhasználói szintű MS Office ismeret, cselekvőképesség, büntetlen előélet (jogviszony létesítés elengedhetetlen feltétele az erkölcsi bizonyítvány). A feladat ellátásához szükséges személyes kompetenciák: nagyfokú pontosság, precizitás, jó kommunikációs készség, jó problémamegoldó képesség, talpraesettség, önálló, felelősségteljes munkavégzés. Előny: hírközlési eszközök hardverszintű ismerete, karbantartásban való jártasság, hálózat szerelési ismeretek, telefon alközpont (Nortel, Avaya) és készülékek programozási ismerete, Caspro telefon tarifikációs rendszer ismerete, B kategóriájú jogosítvány, angol nyelvtudás, hasonló munkaterületen szerzett szakmai tapasztalat. Amit ajánlunk: stabil, kiszámítható, családbarát munkakörnyezet, határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezés, szakmai fejlődés lehetősége, a 391/2017. (XII. 13. ) Kormányrendelet módosításáról szóló 683/2021. (XII. 6. ) Kormányrendelet 1. sz. melléklete által meghatározott illetmény és előmenetel. Munkavégzés helye: Észak-Magyarországi Vízügyi Igazgatóság (Miskolc, Vörösmarty utca 77. ) A pályázat tartalmazza: motivációs levél, szakmai önéletrajz, nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatában szereplő személyes adatok ÉMVIZIG általi kezeléséhez hozzájárul, esetleges referenciák. A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók: A pályázatot 2025. január 31. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai úton vagy elektronikusan a következő címre: Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság Igazgatási és Jogi Osztály 3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77. A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni a „hírközlési ügyintéző/referens” jeligét. A munkakör azonnal betölthető. Felvilágosítás kérhető: Tel. (46) 516-600 A pályázatok elbírálására 2025. február 21. napjáig kerül sor. Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv. ), valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. § (1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból kezeli és tartja nyilván. Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően törlésre kerülnek. A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre visszaküldésre kerülnek.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni