
HR Adminisztrátor - Német nyelvtudással
Szakmai támogatás nyújtása emailen, telefonon és más eszközökön keresztül
Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal
Tanácsadás a HR folyamatokkal és szabályzatokkal kapcsolatosan
HR-rel kapcsolatos problémák megoldása, amelyek az alkalmazottak teljes életciklusa során felmerülhetnek
A HR helpdeskhez tartozó HR adminisztrációs folyamatok futtatása
Az alkalmazotti elégedettségi szint fenntartása és javítása Elvárások / Requirements
Van már tapasztalatod Service Desk környezetben
Folyékonyan beszélsz angolul ÉS németül
Erős számítógépes ismeretekkel rendelkezel
MS Office alkalmazások ismerete
Logikus gondolkodás, problémamegoldási képesség
Rugalmasság, proaktivitás
Kiemelkedő kommunikációs készség
Előny
SAP HR eszközök ismerete
HR helpdesk tapasztalat Amit nyújtunk / Benefits
Nyelvtanfolyamok
Fejlődési és képzési lehetőségek
Home Office, rugalmas beosztás
Medicover magán egészségügyi csomag
Cafeteria
Stabil, sokszínű, támogató légkör
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 28. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!