HR Assistant
Support the HR manager's work
Support the team leaders on using the electric time registration system (OLM)
Prepare data for monthly closing
Keep contact with the external payroll provider
Keeping employment records, keeping personal materials up-to-date
Management of administration related to new entrants and exiters
Organization of occupational medical examinations, maintaining contact with the occupational physician
Participation in the recruitment process
Preparation of regulations, instructions and forms
Employer branding support (preparation of brochures, information booklets, promotional materials)
Organization of company events and HR programs
Carrying out other administrative tasks Elvárások / Requirements
Professional qualification
Min. 1-2 years of HR-related work experience
Excellent communication and organizational skills
Confident knowledge of MS office
Keen on continuous learning
Min. intermediate English language skills
100% confidentiality Amit nyújtunk / Benefits
Continuous professional development opportunity through various training programs and challenging tasks
Dynamically developing multinational company background
Competitive salary and benefits (depending on candidate seniority)
Cafeteria, travel cost compensation
Occasionally (when needed and when possible) 1 day a week of home office work after the trial period
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni