HR Business Partner
Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most HR Business Partner kollégát.
A feladat leírása:
HR nyilvántartó szoftver (SuccessFactors EC) kezelése, adatainak naprakészen tartása, javaslattétel folyamatok javítására
HR adminisztráció: munkaviszony létrejöttéhez, fenntartásához és megszüntetéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok
Kapcsolattartás az EHS és a foglalkozásegészségügy munkatársaival
Figyelmeztetések, fegyelmik adminisztrációja
Minden egyéb, HR, munkaügyi ad-hoc jellegű adminisztráció
HR riportok napi, heti, havi szinten
Társosztályok részére ad-hoc riportok készítése
Munkaerő-kölcsönző cégek kijelölt kapcsolattartóival napi szintű kapcsolattartás, számlaellenőrzések
Diákmunkaerő bérszámfejtéséhez kapcsolódó adatszolgáltatás
HR folyamatokhoz kapcsolódó auditok támogatása
Hatóságok részére történő adatszolgáltatás támogatása (HR, munkaügyi audit, munkavédelmi ellenőrzés, stb. )
Személyes interjúk levezetése, a felvételi eljárás során és a kilépő munkavállalókkal is
Toborzási kimutatások és egyéb riportok (pl. fluktuációs riport) készítése
Új belépő munkavállalók részére az oktatások leszervezése, illetve az általános cégbemutató oktatás megtartása
Új belépők munkaügyi oktatása, belépéshez kapcsolódó dokumentációs teendők (munkaszerződés, tájékoztatás, munkaköri leírás előkészítése)
A központ által meghatározott folyamatok támogatása, bevezetése, végrehajtása: Recruitment, Workforce Planning, Talent Management (Tehetség menedzsment), Munkáltatói márkaépítés, PMGM (Éves teljesítményértékelés), Munkaerő-tervezés, Éves bérköltség tervezése, Tréningek, Gyakornoki Program (Together Program)
Elvárások:
Folyékony angol nyelvtudás
Egyetemi vagy főiskolai diploma
Legalább 3 év releváns munkatapasztalat HR Business Partneri feladatkörben
Gyártói cégnél szerzett tapasztalat előnyt jelent
Terhelhetőség
Problémamegoldó képesség
Jó kommunikációs készség
Önálló és felelősségteljes munkavégzés
Precizitás
Mit kínál a cég számodra:
versenyképes bércsomag
csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
nemzetközi környezet
fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
ingázási támogatás
vállalati buszjárat
cafeteria-csomag
helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára
Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni