💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
HR Generalist
- Create and implement recruitment strategy and coordinate activities related to the process
- Conduct employee lifecycle from onboarding to offboarding, including training management
- Coordinate payroll process activities
- Implement, promote, and enforce company policies and procedures
- Support the stakeholders in all HR activities
- Build active relationship with employees
Our partner, working in facilities management, is looking for a seasoned HR Generalist to support the organisation and be the first point of contact for all stakeholders.
- Bachelor's degree preferable in HR, business, or in a related field
- At least 3 years of experience in similar role
- Advanced English skills, in writing and speaking
- Solid knowledge of MS Office
- Excellent communication skills
- Strong problem-solving and can-do attitude
- Ability to work independently
- competitive salary
- cafeteria
- yearly bonus
- HO possibility
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni