HR Generalist
Our partner, working in facilities management, is looking for a seasoned HR Generalist to support the organisation and be the first point of contact for all stakeholders.
Create and implement recruitment strategy and coordinate activities related to the process
Conduct employee lifecycle from onboarding to offboarding, including training management
Coordinate payroll process activities
Implement, promote, and enforce company policies and procedures
Support the stakeholders in all HR activities
Build active relationship with employees Elvárások / Requirements
Bachelor's degree preferable in HR, business, or in a related field
At least 3 years of experience in similar role
Advanced English skills, in writing and speaking
Solid knowledge of MS Office
Excellent communication skills
Strong problem-solving and can-do attitude
Ability to work independently Amit nyújtunk / Benefits
competitive salary
cafeteria
yearly bonus
HO possibility
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni