HR generalista
A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére. Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot. Közv. . eng. sz. : 680-3/2012-0900 HR generalista csapat erősítése és támogatása Feladatok: HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésévelMunkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása: Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása Áthelyezések, kinevezések előkészítése Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatásaFegyelmi ügyek koordinálásaTeljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzéseEgyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályonElvárásokFelsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)Magabiztos Ms Office ismeretAngol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja soránProblémamegoldó gondolkodásmód jellemziAdminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásraKifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állniaMunkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldaniSzorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokatTud mind csapatban, mind önállóan dolgozniAmit kínálunk Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat ? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban , az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz? Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre! Amennyiben a fentiekben magadra ismertél à EZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ! FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunkAlapbéren felüli juttatások:Cafeteria: br. 480. 000 Ft/évBónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésreAlapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben. Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként. Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnélFejlődési lehetőségNyelvtanulási támogatásModern, jól felszerelt irodai környezet Munkavégzés helyeNyergesújfalu
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni