HR Shared Services Specialist
Pozíció leírása:
Supporting one or more HR Operations processes
Managing service delivery metrics and supplier performance in relation to the assigned processes
Drive increased productivity and compliance through process improvements
Customer support and advisory on complex questions/requests from employees, businesses, and HR partners
Maintain high standards of accuracy, timeliness, and quality to ensure compliance
Develop effective relationships with (internal) stakeholders
Continuously build and share area of expertise
Amit kínálunk:
Competitive salary
Bonus system
Cafeteria
Travel compensation
Private health insurance
Hybrid working (1 office day per week)
Gaining experience in a fast-paced professional environment
Flexible, supporting working environment
Elvárások:
College degree
Fluent English language skills
Norwegian or Dutch language in a conversational level
MS Office experience
Strong customer focus
Ability to work independently
Strong analytical and problem-solving skills
Organization skills, attention to detail and accuracy
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni