HR Specialist
Szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat tagja lenni, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak rád? Partnerünk egy Medior Hr Specialistát keres, aki kiváló kommunikációs képességeivel és ügyfélközpontú hozzáállásával támogatja üzleti növekedésünket.
Miért érdemes csatlakozni hozzánk?
Partnerünk 2010-ben alakult, és azóta is töretlenül fejlődik. Fő profiluk a szoftverfejlesztés, tesztelés és üzemeltetés. Két modern irodájuk van, Budapesten és Debrecenben. Feladatok
Onboarding tervek kialakítása, onboarding folyamat szervezése és adminisztratív támogatása
Munkatársi exit interjúk tartása
Tréningek, fejlesztési programok szervezése, koordinálása, adminisztratív támogatása
Munkavállalói értékelések ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása
Szakmai beszélgetések előkészítése - ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása
Mentor programmal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
Munkavállalói elégedettség mérés szervezése és támogatása
Belső programok szervezése és részvétel a lebonyolításában
A belső kommunikációs eszközök és csatornák fejlesztése és működtetése
A belső kommunikációs csatornák tartalommenedzsmentje és az ezekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása
Munkaügyi adminisztráció támogatása Egyéb információk
Lokáció: Debrecen (irodai munkavégzés)
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni