
HR/VEZETŐI ASSZISZTENS
Feladatok: Munkaerő toborzás és kiválasztás, interjúk szervezése Bejelentések, munkaszerződések előkészítése és adminisztrálása Be- és kiléptetési folyamatok irányítása és lebonyolítása Munkaügyi adminisztráció kezelése (jelenléti ívek, szabadságok nyomon követése stb. ) Munkavállalói elégedettségi programok kidolgozásában és megvalósításában való aktív részvétel Belső kommunikáció biztosítása a vezetőség és a munkavállalók között Vezetők munkájának napi szintű támogatása (adminisztráció, riportok készítése, ütemezések koordinálása) Az állás betöltéséhez szükséges: Minimum középfokú végzettség Legalább 2-3 év tapasztalat HR, munkaügy vagy vezetői asszisztencia területén Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban Precíz, önálló és megbízható munkavégzés Kiváló problémamegoldó és szervezőkészség MS Office programok (Excel, Word) magabiztos ismerete Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban Amit kínálnak: Kezdő bruttó bér: 550. 000 Ft Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus csapatban Heti 5 munkanap (hétfőtől péntekig, rugalmas munkaidő) Ingyenes étkezés, kávé és limonádé fogyasztás Próbaidő lejárta után magán-egészségügyi biztosítás Munkavégzés helye: Budapest, VI. kerület Nagymező utca 41. Jelentkezés módja: Küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 12. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!