Igazgatási ügyintéző
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága Ügyvitelszervezési Főosztály p á l y á z a t o t h i r d e t igazgatási ügyintéző (II/A) munkakör betöltésére. Foglalkoztatás időtartama, jogviszony: Határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A munkavégzés helye: 1096 Budapest, Haller utca 3-5. Az ellátandó főbb feladatok: • Az iratok DOKU rendszerben történő nyilvántartásba vételéhez szükséges kódolása a tartalom függvényében: szervezeti egység-, gyors-, ügy- és tárgykód, szükség szerint gyűjtőszámok alkalmazásával. • Az iktatandó ügyiratok előzményi ügyszámának, a mindenkor hatályos Iratkezelési Szabályzatnak, az ügyrendnek, illetve a szakterületek feladatmegosztásának megfelelően főosztályra szignálása. • Az iktatást igénylő iratok számítógépes nyilvántartásba vétele. • A beérkező ügyiratok válogatása, besorolása számozott bizonylat típusonként, valamint adó- és vámigazgatóság szerint a megadott szempontok szerint. • Közreműködik az iratok iktatásra történő előkészítésében, számítógépes feldolgozásra alkalmas vonalkóddal való ellátásában, szükség esetén sokszorosításában és a papír alapú iratok digitalizálásában, az összetartozó iratok egymáshoz szerelésében, az adóazonosító feltüntetésében, postabontási jegyzőkönyv elkészítésében. • Az átvétel nélkül visszakézbesített, könyvelt küldemények elektronikus kézbesítési igazolásainak ellenőrzése, a visszaérkező tértivevények, sikertelen kézbesítésű küldemények visszarögzítése, főosztályra történő szétválogatásával kapcsolatos feladatok. • A személyi jövedelemadó bevallás időszakában a bevallások bontása, összeszerelése, bárkóddal történő ellátása. • A papír alapú iratok tartalmának vizsgálata az illetékesség és a hatáskör gyakorlásának fennállása érdekében. • A saját munkafeladatainak ellátásával kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatások elkészítése. • A főosztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyviteli tevékenységek ellátása. A munkakör betöltésének feltételei: A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv. ) rendelkezései alapján: • cselekvőképesség, • állandó belföldi lakóhely, • magyar állampolgárság, • büntetlen előélet, • 18. életév betöltése, • a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékokról szóló 21/2020. (XII. 30. ) PM rendelet (a továbbiakban: 21/2020. (XII. 30. ) PM rendelet) 2. számú melléklet 4. Hatósági, jogi, igazgatási munkakörcsoport 4. 2. pontjában előírt középfokú végzettség megléte, • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete, • a NAV Szj. tv. 89-91. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés. A pályázat elnyerése után, de még a felvétel elő • előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál adó- és vámhatósági szolgálati jogviszonyban állók és tisztjelöltek alkalmassági vizsgálatáról, a gyógyító-megelőző egészségügyi ellátásról, valamint a pénzügyőrök szolgálatképtelenségének megállapításáról szóló 15/2020. (XII. 29. ) PM rendelet alapján: o egészségügyi, • biztonsági kockázatot fel nem táró biztonsági célú ellenőrzés, melyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal meghatározott szerve folytat le. Amit nyújtunk: • Éves cafeteria juttatás • Szakmai fejlődés támogatása saját képzési központunkban • Nyelvtanulási lehetőség, szaknyelvi képzés • a NAV számára prioritást élvező tudományos kutatómunka ösztönzése, tudományos fokozat megszerzésére irányuló tevékenység támogatása (NAV Tudományos Tanács) • az új belépők részére mentor rendszer • vezetői ambíció támogatása • közösségi programok • rugalmas munkaidő Elvárt kompetenciák: • terhelhetőség, önállóság • lényeglátás, pontosság • megbízhatóság, titoktartási fegyelmezettség • változások kezelésének képessége A pályázat elbírálása során előnyt jelent: • a DOKU rendszerben szerzett gyakorlati ismeret • irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete Jogállás, illetmény és juttatások: A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv. ) 5. melléklet, II. Alapilletmény a II. besorolási osztályba tartozó munkakörökhöz, 1. Területi szerv pontja alapján, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak szerint kerül megállapításra. A pályázat részeként benyújtandó iratok: • fényképes önéletrajz, mely tartalmazza a NAV Szj. tv. 9. mellékletében meghatározott adatköröket, • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata; • motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat; • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul; • külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse. A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 10. Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek. A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 22. A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően tölthető be. A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak. A pályázatok benyújtásának módja: • Elsősorban elektronikus úton, maximum 3 MB terjedelemben - a NAV DBPAVIG részére [email protected] e-mail címen keresztül és a tárgy mezőbe kérjük beírni: „Pályázat igazgatási ügyintéző 116/2024. ” VAGY • Postai úton, a pályázatnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága címére történő megküldésével (1096 Budapest, Haller u. 3-5. Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot (116/2024. ), valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni