Irodai adminisztrátor
Feladatok
Irodai adminisztráció és adatrögzítés,
Szerződéses adatok ellenőrzése,
Üzletágak és sales terület adminisztratív támogatása.
Elvárások
Középfokú végzettség,
Legalább 1 éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word stb. )
Önálló, pontos, precíz munkavégzés,
Erős monotonitástűrő képesség.
Amit kínálunk
Modern irodai környezet,
Családias légkör,
Fejlődési lehetőség.
Kérem, amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, a "Jelentkezés" gombra klikkelve, küldje el önéletrajzát!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni