
Irodai adminisztrátor
Irodai adminisztrátor
A Starjobs Magyarország Kft. számviteli osztálya részére keresünk irodai adminisztrátort.
Feladatok:
A havi zárásokhoz, elszámoláshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
a cég projektnyilvántartó rendszereinek kezelése, naprakészen tartása, a területéhez tartozó adatok felvitele, változások kezelése
az adatrögzítéshez szükséges információk begyűjtése az illetékesektől, költségek figyelése
a nyilvántartásokban szereplő adatok meglétének és helyességének ellenőrzése, egyeztetése a vezetőkkel, projektmenedzserekkel, számviteli osztály munkatársaival, a hiányzó adatok határidőre történő összegyűjtése
projektekhez kapcsolódó egyedi beállítások elvégzése
a projektnyilvántartó rendszerbe töltendő dokumentumok meglétének ellenőrzése, a szerződések szerinti adatok meglétének és helyességének ellenőrzése az elszámolásokban
vezetői igények szerinti rendszeres és ad hoc riportok elkészítése
Elvárások:
közgazdasági végzettség
számviteli területen szerzett tapasztalat
magabiztos MS Office ismeret
kimagaslóan precíz, pontos munkavégzés
önálló, határozott fellépés, jó kommunikációs és csapatmunkára való képesség
Amit kínálunk:
Hosszútávú teljes munkaidős együttműködés
Munkaidő H-CS 8:00-16:30, P 8:00-15:30, irodai munkavégzés
Kellemes irodai munkakörnyezet Budapest, IX. kerületében
Csapatorientált vállalati légkör
Munkakezdés kiválasztás után azonnal
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Starjobs Magyarország Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 24. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!