IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Leendő feladatok: Kapcsolattartás a partnerekkel Napi tevékenységhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése Munkaszervezés Adminisztráció a cégspecifikus vállalatirányítási rendszerben, illetve Excelben Napi operatív ügyek kezelése, megoldása Elvárások: Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office) Angol nyelv középszintű ismerete Jó kommunikációs készség Pontos, precíz, önálló munkavégzés, gyakorlatias szemlélet Megbízhatóság Csapatmunkában való együttműködés Előnyt jelent: Releváns/hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Állandó, hosszútávú munkalehetőség, szakmai tapasztalatszerzési lehetőség Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszony Versenyképes jövedelem Céges telefon és laptop Home Office lehetősége Munkavégzés pontos helye: Esztergom, Schweidel József utca 2. Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni