
IRODAI ADMINISZTRÁTOR (román nyelvtudással)
Feladatok: Kapcsolattartás román és magyar vevőkkel Ügyvitelek kezelése, ajánlatkérések, megrendelések kezelése Beszállítói ajánlatok bekérése, alapanyagok, kereskedelmi termékek megrendelése Az állás betöltéséhez szükséges: Minimum középfokú végzettség Tárgyalási szintű román nyelvtudás Angol nyelv társalgási szintű ismerete Pontosság, precizitás, jó kommunikációs készség Önálló, magabiztos kiállás Microsoft Office programok magabiztos használata Előnyt jelent: Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat ERP rendszerek ismerete Győr és környéki lakóhely Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Cafeteria (havi SZÉP kártya) Bejárás támogatás Munkavégzés helye: Győr Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:00-16:00 óra között Jelentkezés módja: Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr
Győr-Moson-Sopron megye, GyőrMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 7. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!