Irodai alkalmazott - Nyíregyháza - nettó 300.000 Ft
Cégünk nyíregyházi irodájába keresünk hosszú távra irodai alkalmazott kollégát.
Főbb feladatok, munkák:
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése
- adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés
- nyilvántartások készítése, naprakészen tartása
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, kezelése
- partnerekkel való kapcsolattartás
Az álláshoz tartozó elvárások:
- minimum középfokú végzettség
- MS Office programok magabiztos használata (Word, Excel)
- precíz, önálló munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány
- jó kommunikációs készség
Előnyt jelent:
- angol vagy német nyelvtudás
Amit kínálunk:
- hosszú távú, stabil munkahely
- nettó 300. 000 Ft
- fiatalos, segítőkész csapat
- csak hétköznapi munkavégzés, hétfőtől - péntekig
- szép, igényes munkakörnyezet
- munkába járás támogatása
Jelentkezni lehet az alábbi email címen, pozíció megjelölésével: job. orange. house@gmail.com
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni