Irodai asszisztens
Feltörekvő cég home office lehetőséggel keres új kollégát irodai asszisztens pozícióra!
Feladatok
Bejövő és kimenő posta kezelése
Ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
Ügyviteli feladatok elvégzése
Elektronikus levelezés, telefonhívások kezelése
Általános adminisztratív feladatok ellátása
Vevői megrendelések kezelése
Riportok készítése, ellenőrzése, továbbítása
Céges rendezvények szervezése
Marketing tevékenység támogatása (social media kezelés, Canva program használata)
Pénzügyi bizonylatok rögzítése, szerződések kezelése
Projekt szervezői feladatok pl: webinár, ügykiosztás menedzselése
Projekt adminisztrációjának gördülékeny működtetése, mint például minden hó elején teljesítés igazolások egyeztetése, elkészítése és kiküldése
Kapcsolattartás alvállalkozókkal, ügyfelekkel telefonon és mailben
Amit ajánlunk
Bejelentett munkaviszony
Modern, irodai környezet
Home office lehetőség
Versenyképes juttatások
Stabil vállalati háttér
Céges laptop, mobiltelefon
Kiszámítható és tervezhető munkaidőbeosztás
Egy nagyon jó, fiatalos, kreatív csapat,
Empatikus vezetők, tisztességes és korrekt munkaadót
Heti 2-3 nap home-officet
Változatos, sokrétű munkakört
Munkavégzés helye
Magyarország, 1016 Budapest, Zsolt utca 4.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni