IRODAI ASSZISZTENS
Főbb feladatok: Dokumentációk rendben tartása Bejövő számlák rögzítése Kapcsolattartás a könyveléssel és a bérszámfejtéssel Pályázatok koordinálása Anyagbeszerzés és nyilvántartás Egyéb általános irodai feladatok Elvárások: Minimum középfokú végzettség Előnyt jelent: Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, precíz munkavégzés, terhelhetőség Angol és/vagy német nyelvtudás B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Azonnali munkakezdés Szabad hétvégék Bejárási támogatás Modern, fiatalos, családias csapat Hosszútávú munkalehetőség Nettó 250. 000 Ft/hó Munkaidő: 6 órás munkaidő (07:00-13:00 vagy 08:00-14:00 óráig) Munkavégzés pontos helye: Alsónémedi Jelentkezés módja: Küldje el számunkra önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni