IRODAI ASSZISZTENS / ÉRTÉKESÍTÉSI TÁMOGATÓ
Főbb feladatok, munkák: Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatásés adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések előkészítéseés az ehhez tartozó irodai adminisztratív feladatok elvégzése Rendezvények leszervezésben való közreműködés Az álláshoz tartozó elvárások: Minimum középfokú végzettség Jó kommunikációs készség Kiváló időbeosztási érzék Nyitott személyiség Az alábbi juttatási csomagot kínálja Partnerünk: Nettó 280. 000-640. 000 Ft 13. havi fizetés Könnyen megközelíthető helyen és szép környezetben dolgozhatsz Havi 4-6 alkalom Home Office lehetőség Rugalmas munkavégzés Támogató vezetőkkel rendszeres konstruktív együttműködés Fejlődést biztosító cégkultúra, szakmai képzésekjó hangulatú csapat KarrierlehetőségMagyarország egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi cégénél értékesítés/kereskedelem irányba Biztos háttér, kiemelkedő munkakörülmények Munkavégzés pontos helye: Budapest, XIII. kerület Munkaidő: Hétfőtől – péntekig napi 8 óra (Home Office lehetőséggel) Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni