
Irodai és Online Értékesítési Asszisztens
Munkavégzés helye: Szeged, Magyarország
Munkatípus: Teljes munkaidő
Rólunk:
Egy dinamikusan fejlődő numizmatikai vállalkozás vagyunk, amely régi, már forgalomból kivont, bankjegyek beszerzésére és értékesítésére specializálódott hazai és nemzetközi ügyfelek számára. Célunk, hogy a gyűjtőknek és befektetőknek prémium minőségű bankjegyeket biztosítsunk, miközben kiváló ügyfélszolgálatot nyújtunk. Elhivatott irodai és online értékesítési asszisztens munkatársat keresünk, aki támogatja üzleti működésünk különböző területeit, beleértve a készletkezelést, az értékesítést, az adminisztratív és asszisztensi feladatokat.
Feladatok:
Készletkezelés és nyilvántartás:
Részletes készletkövetési rendszer fenntartása Microsoft Excelben, a beszerzések és készletmennyiségek pontos nyilvántartása érdekében.
Termékleírások, mennyiségek és árak frissítése az eBay rendszerében, hogy a hirdetések mindig pontosak legyenek.
A PMG.com hitelesítési folyamat megismerése, nyilvántartásának vezetése (ez minimálisan középfokú angol nyelvtudást igényel)• Az általunk értékesített bankjegyek nagy tételben, az amerikai feldolgozóközpontba történő szállításának előkészítése és megszervezése.
Online értékesítés támogatása:
eBay, illetve FaceBook hírdetések létrehozása és kezelése pontos adatokkal és professzionális minőségű képekkel.
Értékesítési trendek figyelemmel kísérése, árak vagy leírások módosítása a bevétel maximalizálása érdekében.
Beszerzés:
Nyereséges termékek keresése és megvásárlása magyar e-kereskedelmi weboldalakon (vatera, FaceBook).
Numizmatikai vásárokon történő segédkezés (évente kb. 10 vasárnap; korai kezdést igényel), ahol az eladói stand kezelésének segítése lesz a feladat.
Speciális feladatok – Numizmatika és hitelesítés:
A PMG.com hitelesítési folyamat megismerése és kezelése.
Alapvető numizmatikai ismeretek elsajátítása, például értékes bankjegyek azonosítása, állapotmeghatározás és a gyűjtői trendek megértése (alapképzettséget nem igényel, betanítás és folyamatos tréning mellett elsajátítható).
A bankjegyek gondos kezelése és megfelelő tárolása minőségük és értékük megőrzése érdekében.
Adminisztratív és irodai támogatás:
Általános irodai feladatok ellátása, például iratrendezés, dokumentumkezelés és rendelésfeldolgozás.
Küldemények feladása, irodaszerek beszerzése, vagy egyéb személyi asszisztensi feladatok (pl. kávé, ebéd stb. beszerzésének megoldása) ellátása.
Pénzügyi és adózással kapcsolatos dokumentumok pontos nyilvántartása és kategorizálása.
Szállítási logisztika koordinálása nemzetközi ügyfeleinkkel, a rendelések időben történő teljesítése érdekében.
Piackutatás:
Numizmatikai piaci trendek kutatása lehetőségek azonosítása érdekében.
Versenytársak és piaci árak elemzése.
Közösségi média menedzsment:
Tartalom létrehozása és ütemezése közösségi média platformokra (X, Instagram, TikTok).
Kérdések megválaszolása és közösségi interakciók elősegítése.
Elvárások:
Nyelvtudás: Magas szintű angol nyelvtudás (közép, vagy felsőfokú olvasási, írási képesség).
Technikai készségek: Alapvető ismeretek Microsoft Excelben (adatbevitel, egyszerű képletek) és online platformok, például eBay vagy Facebook Marketplace használatában.
Pontosság, megbízhatóság és részletekre történő odafigyelés: Pontos készletkezelés, értékesebb bankjegyek kezelése és pénzügyi nyilvántartások vezetése.
Szervezőkészség: Kiváló multitasking képesség proaktív és problémamegoldó hozzáállással.
Megbízhatóság és professzionalizmus: Felelősségteljes munkamorál, különösen az értékesebb készletek kezelése során.
Közösségi média ismeretek: Tapasztalat a Facebook, Instagram, X platformokon előnyt jelent.
Érdeklődés a numizmatika iránt: Nem kötelező, de előny.
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés: 360, 000Ft - 395, 000Ft (végzettségtől, képességtől és tapasztalattól függően), teljesítményalapú bónusz lehetőséggel.
Támogató és rugalmas munkakörnyezet.
Lehetőség a numizmatika és az e-kereskedelem területén való fejlődésre.
Lehetőség egy dinamikus, növekvő vállalkozás részesévé válni.
Jelentkezés módja:
Amennyiben érdekli a pozíció, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát
Egy rövid (max. 1-2 oldalas) motivációs levelet a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Jelentkezési határidő: 2025. március 18.
A jelentkezéseket folyamatosan bíráljuk el, ezért érdemes mielőbb jelentkezni!
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Numus Kft. Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, Szeged, CsongrádMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 6. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
8 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: