Irodai ügyintéző/adminisztrátor
Mezőgazdasági termény vizsgálatokat végző Amspec Kft. pécsi irodájába keres megbízható férfi munkatársat hosszú távra, irodai ügyintéző/adminisztrátor munkakörbe.
Feladatok
Adminisztratív feladatok ellátása (kapott adatok rögzítése és továbbítása határidőre, excel táblázatok készítése, kapcsolattartás a központi irodával, napi és összesítő jelentések készítése, stb…)
Az irodavezető és a kollégák mindennapi munkájának segítése, támogatása
Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
Beérkező levelek kezelése, telefonhívások lebonyolítása
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
Középszintű angol és/vagy szerb nyelvtudás
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Ms Office)
Precizítás, pontosság, rugalmasság, elhivatottság, segítőkészség, terhelhetőség, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Önálló munkavégzésre való alkalmasság
Előnyök
Közvetlen személyiség
Elsősorban pécsi lakhely
Irodában szerzett korábbi tapasztalat
Mezőgazdasági és technológiai ismeretek
Amit ajánlunk
Stabil háttér, azonnali munkakezdés, hosszú távú munkalehetőség
Teljes munkaidős foglalkoztatottság, alkalmazotti jogviszony
Fiatalos, barátságos munkahelyi légkör
Munkavégzés helye Pécs
Jelentkezés a krisztian. tosmagi@amspecgroup.com címre küldött önéletrajzzal
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni