
Irodavezető
Iroda vezetése:
A napi működés biztosítása egy kényelmes és produktív munkakörnyezet fenntartásával.
Karbantartási és beszerzési folyamatok koordinálása.
IT-infrastruktúra működésének felügyelete IT-szolgáltatókkal együttműködve.
Havi rendszerességgel látogatások a kecskeméti irodába a készletek ellenőrzése érdekében.
Compliance és tanúsítványok:
ISO27001 és TISAX tanúsítványokkal kapcsolatos megfelelés biztosítása.
Dokumentáció és auditfolyamatok támogatása.
Back Office vezetése:
Egy 10 fős csapat vezetése, beleértve adminisztratív és pénzügyi feladatokat.
Folyamatok dokumentálása és optimalizálása.
Kapcsolattartás az anyavállalattal és más releváns részlegekkel.
Ügyvezetői támogatás:
Szerződések áttekintése, ajánlattételi dokumentumok készítése.
Szabályozási megfelelés felügyelete.
Üzleti elemzések és döntéstámogató jelentések készítése.
Folyamatfejlesztés és problémamegoldás:
Irodai folyamatok optimalizálása.
Jira-alapú projektadminisztráció kezelése.
Automatizálási lehetőségek azonosítása. Elvárások / Requirements
Egyetemi végzettség üzleti adminisztráció, operatív menedzsment vagy egyéb kapcsolódó területen.
Legalább 6 év tapasztalat irodavezetés, háttériroda működtetése vagy hasonló munkakörben, ideális esetben műszaki vagy IT környezetben szerzett tapasztalattal,
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német nyelv előny),
Magabiztos jártasság ISO-tanúsítványok és biztonsági szabványok terén,
Kiváló kommunikációs készségek, elemző gondolkodásmód, részletekre való odafigyelés,
Preferált képességek:
Szilárd ismeretek az ISO27001 tanúsítvánnyal és információbiztonsági szabványokkal kapcsolatban, a TISAX tanúsítvány ismerete előnyt jelent,
Tapasztalat szerződések átvizsgálásában és ajánlattételi dokumentáció kezelésében,
Irodavezetéssel és adatbiztonsággal kapcsolatos szabályozási és megfelelőségi standardok ismerete,
Jártasság az irodai szoftverekben és projektmenedzsment eszközökben (Jira), kiemelten a Microsoft Office Suite-ben, beleértve az alapos ismereteket:
Outlook (pl. közös postafiókok (SMB-k) és elosztólisták (DL-ek) kezelése)),
SharePoint, beleértve a felhasználói hozzáférés kezelését és a dokumentumok szervezését,
Excel a jelentéskészítéshez. Amit nyújtunk / Benefits
Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, melyhez versenyképes alapfizetés társul,
Home office lehetősége,
Képzések, tréningek céges támogatással,
Magánegészségügyi ellátás,
Céges autó lehetősége,
Fiatalos, lelkes, de leginkább együttműködő CSAPAT,
Családbarát munkahely.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 22. 2. 2025
Aktív álláslehetőségek
6 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: