IT Helpdesk Asszisztens
Központi szolgáltató csoportjaink feladata, hogy segítsék a szakmai stábokat üzleti céljainak elérésében és biztosítsák a KPMG hatékony napi működését. Ehhez a részleghez tartoznak HR-, IT-, marketing-, pénzügyi és üzletfejlesztési csoportjaink éppúgy, mint korszerű irodaházunk operatív ügyeit intéző csapatunk vagy fordítóink. , az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8. 15 - 17:00 és 10. 15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett beosztás szerint. , minimum középfokú végzettséggel rendelkezel és érdeklődsz az IT világa iránt, jól ismered a Windows 10-et és az Office 365-öt, rendelkezel hardver ismeretekkel, anyanyelvi szinten beszélsz magyarul és középszinten angolul (szóban és írásban egyaránt), türelmes és segítőkész vagy, emellett megfelelően tudsz kommunikálni a kollégákkalügyfélorientált vagy, szívesen dolgozol csapatban is, képes vagy a felmerülő problémák kezelésére és törekszel a gyors megoldásra. , , Fiatal, lendületes csapat részese lehetsz, akik segítenek a tanulásban és motiválnak. Nemzetközi és üzleti környezetben szerezhetsz tapasztalatot. Szakmai képzéseket biztosítunk számodra, ahol bővítheted informatikai tudásodat.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni