
IT Helpdesk Team Lead (german speaking)
IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése.
Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken.
SLA figyelése és betartása.
Szükség esetén aktív részvétel a támogatói tevékenységekben.
Munkatársak technikai támogatása.
Folyamatos folyamat- és eljárásjavítások bevezetése. Elvárások / Requirements
Minimum 2 év vezetői tapasztalat (IT Support vagy Customer Service területen).
IT Support tapasztalat megléte elengedhetetlen.
Eszkalációkezelési tapasztalat.
Stakeholder management tapasztalat.
Német nyelvtudás C1 szinten és angol nyelvtudás minimum B2 szinten.
Stressztűrő képesség, szervezési és megvalósítási erősségek.
Gyakorlati megközelítésű ("hands-on") munkavégzés és kiemelkedő kommunikációs készségek.
Előnyt jelent:
Tapasztalat 7/24-es csapat menedzselésében. Amit nyújtunk / Benefits
Heti 1 nap Home Office.
Egészségbiztosítás.
Bejárás támogatás.
Cafeteria.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 25. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!