
IT Helpdesk Team Lead (german speaking)
IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése.
Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken.
SLA figyelése és betartása.
Szükség esetén aktív részvétel a támogatói tevékenységekben.
Munkatársak technikai támogatása.
Folyamatos folyamat- és eljárásjavítások bevezetése. Elvárások / Requirements
Minimum 2 év vezetői tapasztalat (IT Support vagy Customer Service területen).
IT Support tapasztalat megléte elengedhetetlen.
Eszkalációkezelési tapasztalat.
Stakeholder management tapasztalat.
Német nyelvtudás C1 szinten és angol nyelvtudás minimum B2 szinten.
Stressztűrő képesség, szervezési és megvalósítási erősségek.
Gyakorlati megközelítésű ("hands-on") munkavégzés és kiemelkedő kommunikációs készségek.
Előnyt jelent:
Tapasztalat 7/24-es csapat menedzselésében. Amit nyújtunk / Benefits
Heti 1 nap Home Office.
Egészségbiztosítás.
Bejárás támogatás.
Cafeteria.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni