IT Specialist with German
Our client is an established industry leader specializing in advanced manufacturing solutions. In light of recent business developments, they are seeking an ambitious new team member to join their growing operations.
Main responsibilities:
ticket management (on-premise and remote), server maintenance, coordination of new server implementation reduction of security risks in the IT operational area L1 and L2 level support with SLA defined according to internal IT requests
device management (hardware and software installation for our end users) collaboration with the global IT team
contact with internal experts for troubleshooting documentation of IT problems cooperation in the introduction of global IT standards reporting to the IT Director
Required skills:
professional experience in IT helpdesk/user support
good understanding of current systems and standards, especially in hybrid- and cloud environments (Azure/ExchangeOnline/Defender/M365)
communicative and service-oriented personality
structured and responsible way of working
experienced in the handling of ticket systems
good knowledge of English and German is a must
experienced use of M365 products
What our partner can offer to you:
Flexible hybrid working model
Competitive remuneration package
International working environment
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni