Italian Speaking First Line Analyst
Working on the Customer Service support
Answering calls and emails in order to resolve customers’ IT issues and queries
Document internal procedures, assist with onboarding of new users
Work together with colleagues to share information
Collaborate on problem solving and identify major service issues Elvárások / Requirements
Fluent English, and Italian language knowledge
Excellent communication skills, both written and verbal
Self-motivated and able to work under minimal supervision, proactivity
Customer orientated
Strong MS Office skills AND affinity to resolve IT related issues
Ability to do multitasking Amit nyújtunk / Benefits
Professional development opportunities
Outstanding salary and benefit package (All you can move card, phone, etc. . . )
A company with a stable background
Language learning opportunities
A good working atmosphere
HO opportunity
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni