Jogi felügyeleti szakértő
A 2022. augusztusában alakult Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ) felügyeli a kormányzati informatika jelentős részét, valamint felel az e-közigazgatási informatikai rendszerek infrastruktúrájának üzemeltetéséért és a kapcsolódó fejlesztések megvalósításáért. A szervezet céljai között szerepel többek között a digitális állampolgárság megteremtése, egy magyar bázisú felhőszolgáltatás létrehozása, továbbá az adatalapú kormányzati döntéselőkészítés és döntéshozatal megvalósítása.
A DMÜ egyben cégcsoport is, a Magyarországon meghatározó informatikai főtevékenységű társaságok felett látja el az irányítási jogokat.
Amennyiben Téged is érdekel a kormányzati informatika világa és irányítása, valamint szívesen dolgoznál a digitális állampolgárság megvalósításáért felelős fiatalos, lendületes csapatban, jelentkezz hozzánk!,
- A közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló uniós és hazai jogszabályokba foglalt ellenőrzési és végrehajtási feladatok ellátása az érintett közszférabeli szervezetekkel szemben, kapcsolattartás a szakmai szervezetekkel és EU-s szervezetekkel;
- Az Interoperábilis Európáról szóló jogszabály végrehajtásának hazai koordinációja: támogatás és kapcsolattartás az érintett közszférabeli szervezetekkel és EU-s szervezetekkel;
- Nemzetközi példák és jó gyakorlatok alapján javaslattétel hazai szakmai intézkedésekre, fejlesztésekre;
- A vezető szakmai támogatása;
- A szakterülethez tartozó jogszabálymódosítások előkészítésében, véleményezésében való közreműködés, a más szervek által készített jogszabálytervezetek véleményezése;
- Kapcsolattartás és együttműködés a tulajdonosi joggyakorlás alatt működő társaságokkal és egyéb államigazgatási szereplőkkel.
- Felsőfokú végzettség – jogász, igazgatásszervező, közigazgatás-szervező, nemzetközi igazgatási alapképzési szakon, államtudományi vagy nemzetközi közszolgálati kapcsolatok mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség;
- Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás;
- Legalább 1-3 év közigazgatási, ellenőrzési területen szerzett szakmai tapasztalat;
- Megbízhatóság, pontosság, precizitás;
- Kiváló kommunikációs- és problémamegoldó készség;
- Digitális kompetenciák;
- Egyéni és csapatmunkára való képesség;
- Jó szervezőkészség, proaktív gondolkodásmód;
- Felelősségtudat, együttműködési készség;
- Magabiztosság, rugalmasság, terhelhetőség.
- Jogi szakvizsga/ közigazgatási szakvizsga megléte;
- Elektronikus közigazgatás területén szerzett szakmai tapasztalat;
- Európai uniós döntéshozatal, jogalkotási folyamatok ismerete;
- Irodai szoftverek magas szintű felhasználói ismerete.
- Versenyképes jövedelem;
- Céges laptop, telefon, mobilinternet;
- Cafeteria juttatás;
- Kedvezményes egészségügyi szűrések;
- Képzési támogatás;
- Közösségépítő események;
- Gyümölcsnap;
- Modern munkakörnyezet, kiváló megközelíthetőséggel;
- Felelősségteljes, önálló munka;
- Folyamatos szakmai fejlődés.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni