Junior back office munkatárs
A PSC egy innovatív megoldásokat kínáló vállalat, amely modern, Android-alapú online pénztárgépeket, integrált POS terminálokat és felhőalapú rendszereket biztosít mikro-, kis- és középvállalkozások számára. Céljuk a kiskereskedelem digitális átállásának támogatása, ügyfélközpontú és bankfüggetlen szolgáltatásokkal.
,- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- projektek, kiadott ajánlatok nyomon követése;
- raktárkészlet, szerviz folyamatok managelése.
- Csapat- és önálló munkára való képesség;
- szorgalom, megbízhatóság;
- gyors, pontos munkavégzési készség;
- erős technikai beállítottság, számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, CRM, egyéb rendszerek);
- szerteágazó feladatok koordinálásának és követésének képessége;
- kiváló probléma megoldó készség, sokoldalúság;
- összefüggésekben és rendszerekben való gondolkodás;
- jó kommunikációs képesség.
- Veszprém közeli lakcím;
- Technikai beállítottság;
- hasonló területen szerzett tapasztalat;
- angol nyelvtudás.
- Munkavégzéshez szükséges eszközök (telefon, laptop);
- munkavégzés hétfőtől péntekig;
- családias, fiatalos közösség;
- biztos, versenyképes jövedelem;
- home office lehetősége egyeztetés szerint (2-3 nap irodai jelenlét minimum).
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni