Junior Client Service Manager
Válasz a hirdetésreA Laba Magyarország Oktatási Kft. Ügyfélszolgálati munkatársat keres!
Kik vagyunk mi?
Három nemzetközi iskola, amely a kurzusaival felkavarja az online oktatás állóvizét.
A Laba magasabb szintre emeli az üzleti oktatást, a robot_dreams IT fejlesztéssel, programozással kapcsolatos kurzusokat kínál a jövő munkahelyein várható kihívásokra, a SKVOT-nál pedig a kreatív szakma elismert szereplőitől tanulhatnak a hallgatók.
A felépített erős csapatunknak hála a Labát a Forbes és a Harvard Business Review is elismeri. A terjeszkedéshez keressük a hozzánk hasonló csapattagokat. Olyan piacvezető vállalatok szakemberei tanulnak nálunk, mint a Google, a Vodafone vagy a Pepsi – és a sor itt még nem ér véget. 8 évvel ezelőtt indultunk, és mára már Európa élvonalában járunk az online oktatás területén: ez idő alatt több mint 470 sikeres kurzust szerveztünk, amelyekre több mint 100 000 hallgató jelentkezett világszerte. Célunk, hogy folyamatosan terjeszkedjünk: több mint 10 országban indítsunk projekteket, és így az edtechterület unikornisává válhassunk.
A Labát az újdonság motiválja – legyen szó tudásról, projektekről, készségekről vagy ötletekről, az innováció nem vár, hanem folyamatosan mozgásban tartja az életünket. Minket pedig épp ez éltet. A Laba-csapat tesz a változásért, és fejlődésre motivál. Az oktatás fejlődését képviseljük, olyan tudást biztosítva tanulóinknak, amit már másnap használhatnak.
Toborzási folyamatunk átlátható és világos:
- Elsőként egy videó interjú keretében pár kérdésre várunk választ tőled. Ez egy új fejlesztésünk, hiszen ahogy mondtuk, hiszünk a fejlődésben és az újdonságokban.
- Második lépésként egy hosszabb online interjú keretein belül találkozol a HR csapatunk egy tagjával.
- Ezt követi egy szuperrövid tesztfeladat.
- Végül egy interjú a Client Service csapatunk Team leader-ével.
Gyere, hódítsuk meg együtt az online oktatás piacát!,
- Social media felületek és emailek kezelése
- Kurzusokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok
- Résztvevők telefonos megkeresése
- Bejövő ügyfél megkeresések kezelése
- Jól kommunikálsz szóban és írásban egyaránt
- Empatikus személyiség vagy – ez a szóbeli és az írásbeli kommunikációdban is megmutatkozik
- Nem okoz gondot a kapcsolatteremtés különböző típusú emberekkel
- Terhelhető vagy – tudsz és szeretsz is önállóan dolgozni, de a csapatszellem is buzog benned
- Energikus vagy, és szívesen segítesz ügyfeleidnek szakmai törekvéseik, céljaik megvalósításában
- Teljes munkaidős állás (9-17 óráig)
- Kényelmes, állatbarát iroda Budapesten
- Hibrid munkavégzési lehetőség (50% home-office)
- Fix alapbér + jutalék
- +3 nap fizetett szabadság
- Hozzáférés a Laba, SKVOT és robot dreams minden kurzusához, hogy támogassunk a szakmai fejlődésben
- Nincs mikromenedzsment a csapatban, mindenki a saját feladataira koncentrál
- Transzparens, folyamatos, kétirányú kommunikáció – meghallgatjuk és figyelembe vesszük az ötleteidet és a véleményedet
- Munkáddal értéket teremthetsz az ügyfelek számára!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni