Junior contact center operátor
Főbb feladatok
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése
Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása
Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítés Munkakör betöltésének feltételei
Minimum középfokú végzettség
Kiváló kommunikációs készség, elsősorban szóban
Legalább felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Precizitás, nagy teherbírás, stressztűrő képesség, önállóság
Magabiztos, aktív angol nyelvismeret Amit kínálunk
Hosszútávú munkalehetőség, ahol számítunk tudásodra és munkádra
A belépést követően mentori támogatást és képzést biztosítunk
Egy sikerorientált csapat tagja leszel, ahol munkatársaid kiemelkedő szaktudással rendelkeznek és mindig számíthatsz a támogatásukra
Értékeljük a kreativitást és az újító ötleteket, megoldásokat 8 órás munkaidőben, kiszámítható munkarendben dolgozhatsz Egyéb
A munkavégzés helye: Budapest, Kőrösi Csoma sétány 5.
Munkaviszony: határozatlan időtartam
Bérezés: megegyezés szerint
A munkakör betölthető: azonnal
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni