Junior panaszkezelési ügyintéző
Főbb feladatok
Adatrögzítés
Ügyfélmegkeresések és reklamációk teljeskörű menedzselése, megválaszolása
Panaszkiváltó okok feltárása, vizsgálatok koordinálása
Belső szervezetekkel kapcsolattartás
Hibajavító intézkedések kezdeményezése Munkakör betöltésének feltételei
Érettségi és/vagy középfokú végzettség
Kiváló írásbeli kommunikációs készség
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Precizitás, nagy teherbírás, stressztűrő képesség, önállóság
Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismertek elsajátítására
Előny: angol nyelvtudás (főként írásban) Amit kínálunk
8 órás munkaidőben, kiszámítható munkarendben dolgozhatsz
Szakmai fejlődésedhez mentori támogatást és képzéseket biztosítunk
Értékeljük a kreativitást és az újító ötleteket, megoldásokat
Egy sikerorientált csapat tagja leszel, ahol munkatársaid kiemelkedő szaktudással rendelkeznek és mindig számíthatsz a támogatásukra Egyéb
A munkavégzés helye: 1102 Budapest, Kőrösi Csoma sétány
Munkaviszony: határozatlan időtartam
Bérezés: megegyezés szerint
A munkakör betölthető: azonnal
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni