Készletgazdálkodó, beszerző
A Green Plan cégcsoport 20 éve a kazincbarcikai térség meghatározó munkáltatója. Társaságunk Magyarország teljes területét lefedve végez építőipari generálkivitelezési munkákat, jelentős referenciákat szerezve naperőmű építés, alállomás építés, mély és magasépítés területén. Az üzleti sikereinknek köszönhetően a cégcsoporthoz tartozó leányvállalatok száma, kollégáink létszáma és forgalmunk folyamatosan növekszik és bővül, megalapozva a hosszú távú fejlődésünket.
,- A működési célok elérése érdekében, együttműködés a stratégiai-, direkt-, és indirekt beszerzőkkel, a műszaki osztállyal, projektmenedzserekkel, termelési osztállyal és a pénzüggyel.
- Segédanyagok, fogyó eszközök és szerelési anyagok tekintetében kapcsolattartás a szerződött beszállítókkal, ajánlatok bekérése, megrendelések ügyintézése.
- Beszerzett termékek dokumentumainak karbantartása és rendelkezésre bocsájtása. (Minőségi tanúsítvány, adatlap, mérési jegyzőkönyv, biztonsági adatlap)
- Vállalatirányítási rendszer napi szintű használata - Megrendelések kiállítása, adatok frissítése, cikktörzs karbantartása, kifutó termékek rendszerből való kivezetése, statisztikák készítése.
- A készletellenőrzéssel kapcsolatos nyilvántartások vezetése és jelentések készítése.
- Megrendelői (indikatív/hivatalos) ajánlatadásokhoz adatszolgáltatás a társosztályok számára. (ár, elérhetőség…stb. )
- Optimális raktárkészlet fenntartása, minimum szintek meghatározása és rendszeres felülvizsgálata.
- Javaslattétel a készleteltérés javításra és selejtezésre.
- Korrekciózási és selejtezési jegyzőkönyvek kiállítása, engedélyeztetése, majd a készletkorrekciók megfelelő „ok” kódon történő végrehajtása a vállalatirányítási rendszerben.
- A kiterjesztett gyártói felelőségi rendszer bevalláshoz szükséges adatok rögzítése.
- Vezetői döntéstámogatás heti rendszeres és ad hoc riportok készítésével (készlet, elérhetőség, fogyás, elfekvő készlet, összehasonlító táblák, forecast…stb. )
- Kapcsolattartás a vállalatirányítási rendszerünket üzemeltető céggel. Működési hibabejelentés a hibajegy kezelő rendszeren keresztül, illetve telefonos egyeztetéssel.
- Éves és időszakos leltár előkészítésében és lebonyolításában való aktív részvétel.
- Készletellenőrzési és/vagy készletgazdálkodási munkakörben szerzett minimum 3 éves tapasztalat.
- Kiváló szervezőkészség és pontosság
- Középfokú iskolai végzettség
- Magabiztos excel ismeretek (Pivot táblák), erős numerikus és elemző képességek
- Készleteltérések vizsgálatának, egyeztetésének, kijavításának ismerete
- Önállóság, problémamegoldó képesség
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás írásban és szóban
- B kategóriás jogosítvány
- Versenyképes jövedelem
- Támogatás a munkába járáshoz
- Fiatalos csapat
- Családias légkör
- Változatos munkaterület
- 21. századi munkakörnyezet
- Folyamatos szakmai fejlődés
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni