
KEY ACCOUNT MANAGER
A pozícióhoz tartozó főbb feladatok: Új ügyfelek felkutatása és üzleti kapcsolatok kiépítése B2B szegmensben - fókuszban a nemzetközi és kiemelt potenciállal rendelkező partnerekkel Céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások értékesítése Potenciális ügyfelek elérése target listák alapján Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása Partnerkapcsolatok fejlesztése, szerződéskötések koordinálása Heti riport készítése a vezetőség részére Elvárások: Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett középfokú végzettség Minimum 5 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben) Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció) B kategóriás jogosítvány Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Előny: Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen Amit Partnerünk kínál: Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye Bejelentett munkaviszony SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 350 000 Ft) Generali Company Care egészségbiztosítás Céges autó – magánhasználatra is Home office lehetőség Munkavégzéshez szükséges eszközök Munkavégzés helye és ideje: Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára) 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel) Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 17. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!